اخبار افغانستان ولایت سرپل / ولایت سرپل - نفوس و ولسوالی های آن - خبرگزاری شاهد - روزنامه اطلاعات روز در سال 1390 خورشیدی در کابل بنیان گذاری شد.

اخبار افغانستان ولایت سرپل / ولایت سرپل - نفوس و ولسوالی های آن - خبرگزاری شاهد - روزنامه اطلاعات روز در سال 1390 خورشیدی در کابل بنیان گذاری شد.. در اوج درگیری‌ ها در شمال، غنی به ولایت بلخ سفر کرد. افغانستان در بخش مبارزه با فساد اداری به وجه احسن پیشرفت کرده است. روزنامه اطلاعات روز در سال 1390 خورشیدی در کابل بنیان گذاری شد. وزیر خارجه آمریکا همزمان با سقوط سریالی مراکز ولایت‌ها توسط طالبان، وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور و رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان گفت‌وگو کرد. مرکز این استان شهر آیبک است.

صفحه نخست آخرین اخبار ایران جهان اقتصادی علم و فناوری فناوری اطلاعات هنر فرهنگ و جامعه ورزش صوت و تصویر اخبار انگلیسی *. برای تغییر فونت و رنگ از کلاس های nl برای عنوان، nd برای توضیحات، tm برای. مارشال عبدالرشید دوستم، که به تازه‌گی برای سرکوب طالبان به ولایت بلخ رفته است در اظهاراتی گفت که طالبان هرباری که به خاشه، کمیدین مشهور کندهاری از سوی افراد ناشناس تیرباران شد. اخبار افغانستان , اخبار جهان, ویدیو, عکس, گزارش, مقالات, هواشناسی, نرخ اسعار. اسدالله خرم معاون شورای ولایتی سرپل گفت که شبه نظامیان از چهار جناح به مرکز استان صیاد حمله کردند.

ولایت سرپل - نفوس و ولسوالی های آن - خبرگزاری شاهد
ولایت سرپل - نفوس و ولسوالی های آن - خبرگزاری شاهد from shahed.news
تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. ۱۵ ولسوالی (بلخ، چارپولک، چارکنت، چمتال، خلم، دولت آباد، دهدادی، زاری، شورتپه، شولگره، کشنده، کلدار. با اشتراک در خبرنامه هر روز خلاصه اخبار، گزارش و مطالب را در ایمیل تان دریافت کنید. اقدام سیاه زنان برای تسویه مالی با قاچاقچیان انسان / همه زنان خودفروشی می کنند. مهمترین ذخایر معدنی شناخته شده در افغانستان بدین قرار. منابع محلی در ولایت نیمروز در جنوب غرب افغانستان اعلام کردند که شهرستان «کنگ» چهارمین شهرستانی است که در حملات طالبان سقوط کرده انفجار مهیب در نزدیکی منزل وزیر دفاع افغانستان در مرکز کابل/ سقوط ولایت هلمند. اخبار افغانستان , اخبار جهان, ویدیو, عکس, گزارش, مقالات, هواشناسی, نرخ اسعار. سقوط ۹ مرکز ولایت افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته.

سقوط ۹ مرکز ولایت افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته.

«این روند ادامه دارد و قرار است تا فردا تعدادی از والی های دیگر نیز در ولایت های مختلف افغانستان از سوی عبدالله عبدالله معرفی. اسدالله خرم معاون شورای ولایتی سرپل گفت که شبه نظامیان از چهار جناح به مرکز استان صیاد حمله کردند. انفجاری مهیبی لحظات پیش کابل پایتخت. با اشتراک در خبرنامه هر روز خلاصه اخبار، گزارش و مطالب را در ایمیل تان دریافت کنید. جنایت با یک نوعروس باردار در ولایت سرپل. جوزجان در گذشته به ناحیه‌ای وسیع گفته می‌شده که شامل ولایت‌های جوزجان، سرپل و فاریاب. اخبار حوادث افغانستان زنان شیعه طالبان دختران. جدیدترین قیمت گوشت در بازار (۱۴۰۰/۵/۲۵). در ۳۴ ولایت افغانستان به تعداد ۳۶۴ ولسوالی موجود میباشد. سیاست بایدن در افغانستان یکی از بزرگترین شکستها در تاریخ آمریکاست. بازتاب ورود طالبان به کابل در میان شخصیت‌های عراقی. اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را متوقف کرده و با برقراری آتش بس، موافقت کند. رئیس اجراییه افغانستان جهت اشتراک در هفدهمین اجلاس سران حکومت‌های سازمان همکاری‌‌شانگهای به تاجیکستان رفت.

ولایت وردک یکی از ولایات واقع در شرق مرکزی افغانستان است که حدود ۵۴۰ هزار نفر جمعیت دارد و مرکز سَمَنگان یکی از ۳۴ ولایت (استان) افغانستان است. به هدفمان در افغانستان رسیدیم. خرم با بیان اینکه در نتیجه این حمله مرکز استان تحت کنترل طالبان قرار. افغانستان, اخبار افغانستان, ویدیو, عکس, گزارش, مقاله خبری, هواشناسی افغانستان, نرخ اسعار به افغانی. آماده باش جمعیت هلال احمر قم در پی وقوع زلزله در تهران.

افغانستان؛ منار جام ولایت غور ثبت آثار میراث‌های فرهنگی ...
افغانستان؛ منار جام ولایت غور ثبت آثار میراث‌های فرهنگی ... from vid.alarabiya.net
صفحه نخست آخرین اخبار ایران جهان اقتصادی علم و فناوری فناوری اطلاعات هنر فرهنگ و جامعه ورزش صوت و تصویر اخبار انگلیسی *. سفیر روسیه در افغانستان با نمایندگان طالبان دیدار می‌کند. در یک هفته اخیر جنگجویان این گروه بخش‌ هایی از مراکز ولایات جوزجان، سرپل، سمنگان، کندز و تخار فهرست اخبار. سقوط ۹ مرکز ولایت افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته. در حال حاضر، طالبان مدعی تصرف بیش از نیمی از مراکز ولایت‌های کشور هستند. اشرف غنی از افغانستان فرار کرد. مرکز این استان شهر آیبک است. «این روند ادامه دارد و قرار است تا فردا تعدادی از والی های دیگر نیز در ولایت های مختلف افغانستان از سوی عبدالله عبدالله معرفی.

مارشال عبدالرشید دوستم، که به تازه‌گی برای سرکوب طالبان به ولایت بلخ رفته است در اظهاراتی گفت که طالبان هرباری که به خاشه، کمیدین مشهور کندهاری از سوی افراد ناشناس تیرباران شد.

افغانستان, اخبار افغانستان, ویدیو, عکس, گزارش, مقاله خبری, هواشناسی افغانستان, نرخ اسعار به افغانی. واکنش‌های برخی مقامات نسبت به خروج اشرف غنی از کشور. صفحه نخست آخرین اخبار ایران جهان اقتصادی علم و فناوری فناوری اطلاعات هنر فرهنگ و جامعه ورزش صوت و تصویر اخبار انگلیسی *. در حال حاضر، طالبان مدعی تصرف بیش از نیمی از مراکز ولایت‌های کشور هستند. «این روند ادامه دارد و قرار است تا فردا تعدادی از والی های دیگر نیز در ولایت های مختلف افغانستان از سوی عبدالله عبدالله معرفی. مهمترین ذخایر معدنی شناخته شده در افغانستان بدین قرار. جدیدترین قیمت گوشت در بازار (۱۴۰۰/۵/۲۵). ۱۵ ولسوالی (بلخ، چارپولک، چارکنت، چمتال، خلم، دولت آباد، دهدادی، زاری، شورتپه، شولگره، کشنده، کلدار. بازتاب ورود طالبان به کابل در میان شخصیت‌های عراقی. اخبار و اطلاعیه کانکور افغانستان. در اوج درگیری‌ ها در شمال، غنی به ولایت بلخ سفر کرد. منابع محلی در ولایت(استان) پروان می‌گویند که کاروان نظامیان خارجی در بخش هایی از شهر چاریکار مرکز این ولایت هدف حمله انتحاری قرار صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) و وزارت کار و امور اجتماعی افغانستان اعلام کرده‌اند که در پنج سال گذشته، آمار. کارمندان بررسی مشاغل شهری در ایتالیا گزارش دادند که در ماه‌های اخیر تعداد دختران…

سیاست بایدن در افغانستان یکی از بزرگترین شکستها در تاریخ آمریکاست. بازتاب ورود طالبان به کابل در میان شخصیت‌های عراقی. و بیشتر در حوزه‌های سیاست،اجتماع،جوانان،گزارش و اخبار مطلب منتشر مینماید. اخبار افغانستان، تازه ترین اخبار افغانستان، منطقه و جهان، انعکاس دهنده حقایق افغانستان، منطقه و جهان، تازه ترین اخبار ورزشی افغانستان، حوادث افغانستان به دنبال سقوط مراکز ولایت‌های جوزجان، قندوز، سرپل و تخار در شمال و شمال‌شرق کشور، مارشال عبدالرشید دوستم. اخبار افغانستان , اخبار جهان, ویدیو, عکس, گزارش, مقالات, هواشناسی, نرخ اسعار.

حمله تهاجمی طالبان در ولایت سرپل عقب زده شد - خبرگزاری ...
حمله تهاجمی طالبان در ولایت سرپل عقب زده شد - خبرگزاری ... from t4w9r6m9.rocketcdn.me
اشرف غنی از افغانستان فرار کرد. 50 видео 3 024 просмотра обновлен 16 июл. کارمندان بررسی مشاغل شهری در ایتالیا گزارش دادند که در ماه‌های اخیر تعداد دختران… منابع محلی در ولایت(استان) پروان می‌گویند که کاروان نظامیان خارجی در بخش هایی از شهر چاریکار مرکز این ولایت هدف حمله انتحاری قرار صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) و وزارت کار و امور اجتماعی افغانستان اعلام کرده‌اند که در پنج سال گذشته، آمار. وزیر خارجه آمریکا همزمان با سقوط سریالی مراکز ولایت‌ها توسط طالبان، وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور و رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان گفت‌وگو کرد. با زور وارد کابل نمی‌شویم. با اشتراک در خبرنامه هر روز خلاصه اخبار، گزارش و مطالب را در ایمیل تان دریافت کنید. سرزمين افغانستان معادن بي شماري دارد كه بعضي آنها كشف و دوره هاي سروي و اكتشافي را پشت سر گذاشته و آماده استخراج هستند و بیشترین اطلاعات را در خصوص منابع معدنی افغانستان شوروی در اختیار دارد.

مرکزهای ولایت‌های کندهار، هلمند و زابل نیز به دست طالبان افتادند.

در اوج درگیری‌ ها در شمال، غنی به ولایت بلخ سفر کرد. در نشستی در شمال افغانستان تصمیم گرفته شد یک مرکز فرماندهی واحد در دفتر والی بلخ ایجاد شود، و سپاه ۲۰۹ شاهین در این ولایت تمام تجهیزات موجود را در اختیار نیروهای مردمی قرار. تجاوز جنسی بالای یک دختر ١٢ ساله در ولایت تخار. در ۳۴ ولایت افغانستان به تعداد ۳۶۴ ولسوالی موجود میباشد. مرکز این استان شهر آیبک است. ۱۵ ولسوالی (بلخ، چارپولک، چارکنت، چمتال، خلم، دولت آباد، دهدادی، زاری، شورتپه، شولگره، کشنده، کلدار. اشرف غنی از افغانستان فرار کرد. اقدام سیاه زنان برای تسویه مالی با قاچاقچیان انسان / همه زنان خودفروشی می کنند. جوزجان در گذشته به ناحیه‌ای وسیع گفته می‌شده که شامل ولایت‌های جوزجان، سرپل و فاریاب. اخبار افغانستان , اخبار جهان, ویدیو, عکس, گزارش, مقالات, هواشناسی, نرخ اسعار. تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. اخبار افغانستان، تازه ترین اخبار افغانستان، منطقه و جهان، انعکاس دهنده حقایق افغانستان، منطقه و جهان، تازه ترین اخبار ورزشی افغانستان، حوادث افغانستان به دنبال سقوط مراکز ولایت‌های جوزجان، قندوز، سرپل و تخار در شمال و شمال‌شرق کشور، مارشال عبدالرشید دوستم. اخبار و اطلاعیه کانکور افغانستان.

یکی از اعضای جدا شده طالبان از نشست مهم افراد مهم طالبان و القاعده در والسوالی گرمسیر ولایت هلمند خبر داده است… اخبار افغانستان. اسدالله خرم معاون شورای ولایتی سرپل گفت که شبه نظامیان از چهار جناح به مرکز استان صیاد حمله کردند.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama